Shipping

POSTNORD:
– Standard- eller ekspresslevering til den valgte leveringsadressen

DHL:
- Levering til ditt nærmeste DHL-servicepunkt.

- Du vil motta en e-post med instruksjoner når pakken er sendt.

Vil du vite mer om leveringskostnadene og når du kan forvente at bestillingen din kommer? Du kan få mer informasjon her .

POSTNORD - STANDARD HJEMLEVERING
Forsendelsesavgift er €2,9
GRATIS frakt for kjøp over €45
Leveringstid 2-5 virkedager.

POSTNORD – EKSPRESS HJEMLEVERING
Forsendelsesgebyr er €10
GRATIS frakt for kjøp over €50
Leveringstid 1-3 virkedager.

DHL SERVICEPUNKT – EKSPRESTSLEVERING
Forsendelsesgebyr er €10
GRATIS frakt for kjøp over €50
Leveringstid 1-3 virkedager.

Samme dag sendes for alle bestillinger plassert før kl. 12.00 (Central European Time)

På Mine sider kan du spore pakken din (gjelder innloggede medlemmer).

De fleste av våre pakker er små og får plass i postkassen din, men ved større bestillinger vil du få beskjed om å hente den på ditt nærmeste utleveringssted.

Hvis du har ytterligere spørsmål, vennligst kontakt CustomerCare@timiofsweden.com, så hjelper vi deg gjerne.

Hvis du har valgt hjemlevering, kan transportøren ha prøvd å levere bestillingen din mens du ikke var der. I så fall bør transportøren legge igjen en følgeseddel hvor det står hvor du kan hente den (vanligvis ditt lokale postkontor) eller hvordan du kan planlegge en levering på nytt. Noen ganger er det flere leveringsforsøk, med mindre du har signert avtale om levering med nabo eller på et trygt sted.

Noen ganger har vi opplevd at leilighetsnummer er påkrevd hvis dette er problemet, vennligst kontakt CustomerCare@timiofsweden.com og så hjelper vi deg.

Norge
NEI, når du bestiller hos oss tar vi oss av alle ekstrakostnader som toll og avgifter.

Hvis du mottar en faktura for toll, ikke betal den og referer til vårt VOEC nr: 2078910 og kontakt CustomerCare@timiofsweden.com umiddelbart så hjelper vi deg!

Hvis du betalte ved et uhell, vennligst send bestillingsnummer, bankkontonummer og sporingsnummer til CustomerCare@timiofsweden.com, så kontakter vi speditøren for å returnere pengene til kontoen din.

EU
NEI, alle priser er inkludert mva (der det er aktuelt). Leveringskostnader og andre kostnader som måtte påløpe vil bli belastet i tillegg og vises tydelig under utsjekkingsprosessen.

Vær oppmerksom på at hvis du returnerer hele bestillingen, vil du ikke få refundert fraktkostnader, da disse er faste kostnader som en del av avgifter og avgifter.

Fortsatt ikke funnet det riktige svaret? La oss hjelpe deg!

Send oss en e-post
Vi svarer vanligvis innen 1-3 virkedager

This site is protected by hCaptcha and the hCaptcha Privacy Policy and Terms of Service apply.